SLEVA na servis lyží a snowboardů – až 25%!
počet párů/ks | sleva v % | ||||
---|---|---|---|---|---|
1 pár/ks | -15% | ||||
2 – 3 páry/ks | -20% | ||||
4 a více párů/ks | -25% |
Sleva se vztahuje na všechny druhy servisů a to na obou pobočkách – Skicentrum Prosek a Skicentrum Podolí.
Konec akce: 10.11.2024
Chceme být nejlepší!
Naše servisy jsou vybaveny kompletní škálou strojů Montana Swiss v čele se špičkovým automatem generace Montana Challenge. Svěřte své lyže, snowboardy nebo běžky do rukou našeho zkušeného servismana.
Kdy je správný čas pořídit vašim lyžím/snb servis?
- Vždy po skončení zimní sezóny, tzv. „zaletnění“.
- Před odjezdem na hory, příp. malý servis v průběhu zimy k přebroušení hran a na navoskování skluznice.
Ceník servisních prací
MONTANA servis | 730,- |
---|---|
broušení skluznice kamenem – optická rovina, lineární (základní) struktura, komplexní úprava hran, impregnace voskem | |
MONTANA PLUS servis | 1080,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, oprava rýh natavením hmoty, komplexní úprava hran, závodní struktura (křížová, šípová), impregnace voskem | |
MONTANA ZÁVODNÍ***** servis | 2 140,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, oprava rýh natavením hmoty, ruční komplexní úprava hran – volba úhlování, závodní variální struktura dle výběru, napuštění voskem, hloubková impregnace voskem – WAX FUTURE | |
MONTANA servis do 130 cm | 510,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, lineární (základní)) struktura, komplexní úprava hran, impregnace voskem | |
Vytavení skluznice | 110,- až 220,- |
oprava rýh ve skluznici natavením hmoty – dle rozsahu | |
Broušení – tunning hran + vosk | 470,- |
komplexní úprava hran, volba úhlování hran, impregnace voskem |
MONTANA SNB servis | 750,- |
---|---|
broušení skluznice kamenem – optická rovina, lineární (základní) struktura, komplexní úprava hran, impregnace voskem | |
MONTANA SNB PLUS servis | 1080,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, oprava rýh natavením hmoty, komplexní úprava hran, závodní struktura (křížová, šípová), impregnace voskem | |
MONTANA SNB ZÁVODNÍ***** servis | 2 140,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, oprava rýh natavením hmoty, ruční komplexní úprava hran – volba úhlování, závodní variální struktura dle výběru, napuštění voskem, hloubková impregnace voskem – WAX FUTURE | |
Vytavení skluznice | 120,- až 240,- |
oprava rýh ve skluznici natavením hmoty – dle rozsahu | |
Broušení – tunning hran + vosk | 520,- |
komplexní úprava hran, volba úhlování hran, impregnace voskem | |
Demontáž a montáž SNB vázání | 60,- |
MONTANA běžecký servis | 490,- |
---|---|
broušení skluznice kamenem – optická rovina, lineární (základní) struktura, impregnace voskem | |
MONTANA PLUS běžecký servis | 930,- |
broušení skluznice kamenem – optická rovina, oprava rýh ve skluznici natavením hmoty, závodní křížová struktura, hloubková impregnace voskem — WAX FUTURE | |
Vytavení skluznice | 110,- až 220,- |
oprava rýh ve skluznici natavením hmoty – dle rozsahu |
Montáž systémového vázání a seřízení na délku boty | 310,- |
---|---|
Montáž vázání s deskou (vrtané) a seřízení na délku boty | 580,- |
Montáž běžeckého vázání | 420,- |
Montáž skialpového vázání | 730,- |
Oprava skluznice – výsek (jednotlivá oprava skluznice) | 400,- |
Seřízení vázání bez potvrzení / s potvrzením | 60,- / 200,- |
Impregnace voskem lyže / snowboard | 150,- / 220,- |
Příplatek – hloubková impregnace voskem WAX FUTURE (infra) | +120,- |
Příplatek – servisní práce do 24 hodin | +180,- |
Příplatek – servisní práce do 30 min. (mimo seříz. váz. bez potvrzení) | +300,- |
Speciální práce | 480,-/hod. |
Úložné od dohodnutého data vyzvednutí 6 – 14 dní | 500,- |
Úložné od dohodnutého data vyzvednutí 14 a více dnů | 1000,- |
NAŠE SERVISY JSOU VYBAVENY STROJI MONTANA SWISS
Servisní stroj Montana – SNOW CHALLENGE II
Velký výkon na malém prostoru
- profesionální automat se širokým brusným
kamenem(350×320×152mm) a agregáty pro
komplexní úpravu hrany všech typů lyží a snowboardů - automatické přichycení 1 páru lyží / snowboardu
na posuvnou rampu - moderní vysoce kvalitní systém finální úpravy plochy
skluznice s možností nastavení podélné, příčné, kombinace podélné a příčné struktury
(křížové) a variální struktury - boční úhlování hrany a následný odklon a leštění hrany spodní, ideálně provedený
servis hrany v celé její délce včetně špičky –
DŮLEŽITÉ pro carving ale i snowboard
Broušení plochy skluznice. |
Broušení/úhlování boční hrany. |
Broušení/tunning spodní hrany. |
Servisní stroj HTT – 2D-FINISH
- multifunkční stroj pro tuning spodní a boční hrany, pro lyže i snowboard
- jednosměrné bodové broušení, úhlování a zároveň leštění hrany v celé její délce
včetně špičky – DŮLEŽITÉ pro carving - ideální zařízení pro začínající ale i profesionální servisy
- kombinovaný brusný stroj, tuningový kámen
- dvě pracovní roviny – vertikální a horizontální pozice
- manuální orovnávání kamene
- odklon spodní hrany 0.5-1.5°, volitelná síla přítlaku
- tuning boční hrany 85-89°, asymetrická vodící kladka
Předbroušení/úhlování boční hrany.
Servisní stroj MCS 2000
- brusný stroj pro jednostranné úhlování hrany, pro lyže a snowboardy
- základní velmi přesný stroj pro všechny typy servisu
- kluzná keramická podložka, plošné broušení hrany
- jednoduché nastavení úhlu broušení 89-86°
- výškově stavitelná vodící kladka
- chladící vodní okruh
Předbroušení/úhlování boční hrany.
Servisní stroj SNOWBOARD B – bez přítlaku
- široký brusný pás pro lyže a snowboardy
- broušení plochy skluznice a její předbroušení
- speciální pás pro mazání a leštění vosku
- základní stroj pro všechny typy servisu
- dvojrychlostní
- chladící vestavěný oběh vody s čerpadlem
- jednoduchá výměna brusného pásu, využití pro stahování vosku
- dopínací kladka pro brusný pás, manuální seřízení
- šíře pásu 345mm
Předbroušení plochy skluznice.
Mazačka FLUID WAXER
- mazačka pro lyže a snowboardy
- zejména vhodné pro kvalitní hloubkovou impregnaci skluznice, závodní servis
- nanášení vosku rotujícím válcem – možnost regulace nanášené vrstvy, vysoká topná
účinnost - vyhřívaný zásobník vosku s vestavěným termostatem
- filtr výparů
- šíře válce 350mm
Voskování tepelnou lázní.
Mazačka WAX-FUTURE
- mazačka pro lyže a snowboardy
- zejména vhodné pro kvalitní hloubkovou impregnaci skluznice, závodní servis
- vysoká topná účinnost
- teplota řízená termostatem
- topná šíře 350mm
Hloubková impregnace skluznice.
Mazačka WAX MASTER
- mazačka a leštička pro lyže a snowboardy
- vhodné pro kapacitní a rychlé přimazání, ideální pro lyžařský areál
- paralelní kombinace dvou rotačních kartáčů
- nanášení vosku rotujícím válcem a následné leštění válcem druhým
- konstantní síla nanášené vrstvy
- termostat, filtr výparů
- šíře válce 350mm
Finální leštění.
Servisní postupy
1. krok – čištění a oprava skluznice
Předbroušení plochy skluznice.
- Přebroušení plochy skluznice na brusném pásu (zr. 80 – 100) bez přítlaku slouží
k odstranění starého vosku a zvýraznění potřebných míst budoucí opravy. - Pro dokonalé odmaštění skluznice před její opravou použijeme odstraňovač vosku.
- Mechanické vyčištění poškozené skluznice (škrábance a rýhy) zaručí dokonalé spojení
nově natavovaného P–tex materiálu s původní skluznicí. - Použitím ručních pistolí nebo strojních extruderů Montana nanášíme na plochu skluznice
pouze nezbytnou vrstvu taveného polyethylenu. Takto natavená plocha může být okamžitě
broušena na brusném kameni, aniž by bylo zapotřebí její zbroušení ručním nářadím.
2. krok – předbroušení a broušení
Broušení plochy skluznice.
- Ideální optickou rovinu skluznice a spodní hrany docílíme pouze broušením pomocí
brusného kamene s konstantním přítlakem a rychlostí posuvu. Dosažení ideální
optické roviny je předpokladem pro přesné úhlování hrany – geometrie hrany. - Zpravidla používáme základní lineární strukturu střední hrubosti, slouží k většímu
odběru materiálu z plochy skluznice i hrany (individuálně dle potřeby) a zároveň
k odstranění navařeného polyetylenu. - Broušením na brusném kameni docílíme nejlepší kluznou vlastnost skluznice. Pouze
brusný kámen nabízí různé variace finálních struktur (závodní servis).
Porovnání výsledků broušení na brusném pásu / kameni:
Brusný pás | Brusný kámen |
---|---|
Plošné broušení skluznice | Absolutní rovina broušení plochy skluznice |
Skluznice je „chlupatá“ | Hladká plocha skluznice |
Náhodná struktura – pás | Přesná struktura s volitelnými parametry |
Průměrná kluzná vlastnost | Excelentní kluzná vlastnost po dlouhou dobu |
Finální broušení
- Na ideálně rovnou plochu skluznice „rýsujeme“ finální
strukturu opět použitím brusného kamene s obměnou otáček jeho rychlosti,
rychlosti posuvu a přestavění povrchové struktury – orovnání kamene
diamantem. - Dle charakteru lyže volíme adekvátní typ požadované
struktury – lineární, kombinované a nebo variální. - Na základě změny parametrů jednotlivých proměnných – řezná
rychlost, advance a rychlost diamantu, brusná rychlost kamene, rychlost
posuvu, nastavení tlakové křivky pro broušení plochy – jsme dále schopni
ovlivnit tvar, hrubost a sklon jednotlivých šrafů – „banánků“ (základní
skladba struktury). - Jednotlivé struktury se dělí na hrubé, střední a jemné.
- Pro kombinované a variální struktury (závodní program) je
důležité dokonalé vyhlazení plochy použitím nižších otáček broušení s
minimálním advancem diamantu a nižší rychlosti posuvu slouží k dokonalému
vyhlazení skluznice po základním předbroušení a zároveň přípravě pro
strukturu závodní. - Závodní struktura je rýsovaná pouze jednosměrným broušením
špička – patka, 1 cyklus.
3. krok – úhlování boční hrany
Broušení/úhlování boční hrany.
- Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití
lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky. - Boční úhlování hrany – základní úhlování se provádí pomocí
brusného pásku v rozsahu 89 – 87°. Správně volený úhel zabezpečuje
dokonalému kontaktu hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého
oblouku v závislosti na charakteru lyže. - Všeobecnou podmínku úhlování hrany musí splňovat celkový
úhel hrany, který není nikdy větší než 88,5°.
4. krok – tuning spodní hrany
Broušení/tuning spodní hrany.
- Konstantní odklon – tuning spodní hrany směrem od podložky
je možný pouze na základě přesné roviny skluznice a hrany. Slouží k
přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku zejména při
jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání
hran. - Tuning hrany se provádí v rozsahu 0.4 – 0.8° pomocí
paralelních brusných kamenů s konstantním úhlem sklonu, rychlosti posuvu a
jeho tlaku. - Radiální tuning – proměnlivý úhel (0.4 – 0.8°) odklonu
spodní hrany od skluznice. Podstata proměnlivého úhlu odklonu souvisí s
možností nastavení většího odklonu hrany v oblasti max. šíře lyže (špička
a pata) a naopak v nejužší – středové části pod botou zase pak co nejnižší
úhel. - Podbroušením – vyleštěním spodní hrany zároveň odstraníme
zbytkový otřep vzniklý při bočním broušení - Velikost odklonu záleží na počtu cyklů broušení a nebo
tlaku posuvu.
- Kvalita provedení tuningu spodní hrany nezávisí na šířce
lyže v oblasti špičky (nejširší místo). - Kvalitně provedený tuning nezanechá žádnou strukturu na
ploše spodní hrany. Tuning se provádí ve stejném směru jako kluzný směr
lyže (špička – pata). - Úhel podbroušení je konstantní v celé délce lyže.
- Podbroušení se provádí pouze v celé délce lyže (špička,
pata včetně). - V případě úhlu podbroušení <=0.8° nedojde k broušení
okraje skluznice.
5. krok – impregnace a leštění
Leštění.
- Samotné broušení je vždy velkým zásahem do jednotlivých
pórů skluznice. Základní impregnace je zvláště potřeba k hloubkové ochraně
póru a zajištění jeho elasticity. - Ideálním způsobem nanášení vosku je prostřednictvím
tepelné voskové lázně, díky které je skluznice schopna absorbovat co
největší ale zároveň i nejnutnější množství vosku – při mazání za studena
je tato schopnost vyloučena. - Odstranění nadbytečného vosku z plochy skluznice provádíme
mechanickým způsobem pomocí nylonových kartáčů a nebo filcových pásů pro
polishing, které jsou dostatečně měkké tak, aby nepoškodily – neztupily
vrchol úhlu hrany. - V případě dobře zvolené a provedené strukturace skluznice
je vosk chápán pouze jako sekundární proces pro impregnaci, nikoli jako
způsob, jak docílit výrazné změny kluzných vlastností lyže.
Voskování za sucha:
Rotační kartáč je zahříván horkým vzduchem cca 100°C a zároveň napuštěn voskem. Funkcí druhého rotačního kartáče je leštění impregnovaného vosku z
plochy skluznice.
Voskování tepelnou lázní:
Voskování tepelnou lázní.
Rotační válec se speciální gumovou lamelou po obvodu se ponořuje do horkého
vosku, jehož teplota je regulovatelná termostatem.
Síla impregnační vrstvy vosku je regulovatelná pomocí stahovací lišty.
Následným tahem lyže / snowboardu proti směru rotace válce dochází k
přenosu rozehřátého vosku na plochu, ale i do jednotlivých pórů skluznice.
Leštění plochy skluznice se provádí po vychladnutí vosku pomocí speciálního
fibrového pásu na brusném stroji (Montana LC Snowboard).
Hloubková impregnace skluznice:
Hloubková impregnace skluznice.
- mazačka pro lyže a snowboardy
- zejména vhodné pro kvalitní hloubkovou impregnaci
skluznice, závodní servis - vysoká topná účinnost
- teplota řízená termostatem
- topná šíře 350mm
Skicentrum Prosek
Prosecká 36
190 00 Praha 9
+420 602 207 620
skicentrum@snow4fun.cz
http://www.snow4fun.cz/
Google+
Skicentrum Podolí
Dvorecké náměstí 3
140 00 Praha 4
+420 775 949 499
skicentrum@snow4fun.cz
http://www.snow4fun.cz/
Google+
Comments are closed.